Jak podpořit domácí cestovní ruch? Startuje bombastický projekt

Praha - Tři základní pilíře spolupráce na společné propagaci v poskytování služeb v oblasti cestovního ruchu nabízí Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism podnikatelské veřejnosti. Uvedla to v úterý Radka Neumanová, hlavní manažerka projektu z CzechTourismu.

Přidejte svůj názor

Ilustrační foto

Agentura chce v první řadě zmapovat podnikatelské prostředí a ověřit si jeho postoj k propagaci svých služeb a ochotu provozovatelů spolupracovat s agenturou. Druhá část aktivit spočívá v návrhu konceptu širokého Public a Media Relations.

Neméně důležitým pilířem projektu bude realizace mediální kampaně cílené spíše na odborná a regionální média. Osvěta, know-how a podpora propagace pro provozovatele turistických atraktivit a služeb – to vše by mělo být cílem marketingových a mediálních aktivit projektu.

Informační kampaň pro provozovatele odstartuje v květnu 2013 a potrvá do září 2014. Hlavním cílem kampaně je především zefektivnit komplexní a řízenou komunikaci mezi agenturou a provozovateli turistických atraktivit a služeb a zvýšit tak celkové povědomí o možnostech spolupráce mezi agenturou a podnikatelskou veřejností.

Kampaň se zaměřuje na stimulaci nabídky služeb na trhu domácího cestovního ruchu a zlepšení informovanosti provozovatelů o nově vytvořených možnostech, způsobech a stylech propagace a trendech v cestovním ruchu. Stěžejní roli v komunikaci mezi poskytovateli služeb, laickou veřejností a agenturou CzechTourism sehraje největší cestovatelský portál v České republice www.kudyznudy.cz, který agentura provozuje. Navést a naučit provozovatele snadněji a efektivněji přistupovat k medializaci jejich služeb na portálu www.kudyznudy.cz, je základním předpokladem pro uspokojení rostoucí poptávky v oblasti domácího cestovního ruchu.

„Záměr realizovat informační kampaň vychází z dlouhodobých zkušeností agentury a z její spolupráce s provozovateli v domácím cestovním ruchu. Ze společné debaty vzešla potřeba po zlepšení komunikace právě v oblasti propagace. Naší snahou je tak pomoci s propagací co nejširší základně provozovatelů, zejména pak malým a středním podnikatelům tak, aby nabídka portálu Kudy z nudy byla co nejširší", uvádí Rostislav Vondruška, generální ředitel CzechTourism.

„Cílem kampaně je oslovit jak podnikatele, kteří ještě nejsou registrováni na portálu Kudy z nudy, ale i ty, kteří již služeb portálu využívají," doplňuje hlavní manažerka projektu Radka Neumannová. „Zajímá nás nejenom míra povědomí o našich aktivitách v oblasti podpory domácího cestovního ruchu, které slouží k rozvíjení dalších marketingových aktivit, ale také míra informovanosti o možnostech propagace turistických služeb prostřednictvím portálu Kudy z nudy," řekla Neumannová.

Kampaň bude využívat různých marketingových nástrojů tak, aby bylo dosaženo co nejvyšší míry zásahu. Kromě printové a online kampaně, která bude zaměřena především na odborný a regionální tisk, bude stěžejní část kampaně postavena na directmarketingových aktivitách, tedy na personalizované komunikaci s podnikateli a na media relations, konkrétně redakční práci a komunikaci s novináři.

Témata: cestování | Turisté
Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Stovky kilometrů utajeného území? I Česko má svou "Oblast 51"

05.08.2018 10:45 Přísně střežená vojenská oblast o rozloze několika stovek kilometrů čtverečních je obehnána plotem…

Tajemství hradu Stará Dubá: Jak se z nejkrásnějšího českého hradu stala…

05.08.2018 07:00 Hrad Stará Dubá se řadí mezi nejstarší kamenné hrady na našem území a mezi první v oblasti Posázaví…

Zmizelý hrad a bájné vojsko. Co všechno skrývají krásy Blaníku a jeho…

30.07.2018 07:10 Snad každý zná pověst o blanických rytířích, kteří přijedou českým zemím na pomoc, až bude nejhůř.…

Český unikát, který jinde v Evropě nenajdete? Pyšní se jím Zbiroh

22.07.2018 07:55 Byť dnešní zámecký resort nabízí spíše vyšší standard luxusu pro hotelové hosty, ukrývá ve svém…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější o Cestování

reklama
reklama